Existuje mnoho důvodů, proč může dojít k selhání platby kreditní nebo debetní kartou, zde je několik nejčastějších: 

  • Zadali jste nesprávné číslo kreditní karty, datum platnosti nebo kód CVV
  • Vaše karta byla odmítnuta pro nedostatek prostředků 
  • Vaše karta dosáhla maximálního povoleného počtu transakcí v jednom období

 

Pokud platba kreditní kartou nebo debetní kartou neproběhne, bude Vaše objednávka vytvořena, pozastavena na 7 dní a poté automaticky zrušena, pokud platba nebude přijata. 

 

Zkontrolujte prosím údaje o své kartě a poté zkuste platbu provést znovu stejnou kartou nebo přidejte novou kartu. 

 

Možnost zopakovat platbu se během několika minut objeví na účtu „Můj zoohit“ v části „Objednávky“. Chcete-li tuto možnost zobrazit, klikněte nejprve na podrobnosti o objednávce. E-mailem Vám také zašleme upomínku o platbě s odkazem na opakování platby.