Logo
  • Objednávky 
  • Doručení
  • Produkt
  • Vrácení zboží a reklamace
  • Zákaznický účet 
  • Nakupování s námi
  • Kontaktujte nás
  1. Domů
  2. Objednávky 

Objednávky 

Platba

    Jaké platební metody nabízíte? Jak si mohu vybrat nebo změnit způsob platby? Moje platba kreditní/debetní kartou selhala – co mám dělat? Moje platba přes PayPal selhala – co mám dělat? Přišla mi upomínka o platbě, i když jsem objednávku zaplatil/a

Stav objednávky

    Obdržím potvrzení objednávky? Jak se dozvím, že byla moje objednávka odeslána? Jak mohu sledovat svou objednávku?

Změny a zrušení 

    Mohu provést změny v objednávce nebo doručovací adrese? Mohu zrušit svou objednávku? Mohu kombinovat několik objednávek?

zoohit Autobalík

    Jak Autobalík funguje? Jak si můžu Autobalík nastavit? Jak si mohu Autobalík upravit či zrušit? Dáte mi vědět, než bude další objednávka vyexpedována?