Snažíme se všechny objednávky vyřídit a odeslat co nejrychleji. Objednávky zadané jiným způsobem platby než bankovním převodem jsou po ověření platby téměř okamžitě předány ke zpracování do našeho skladu. Dokonce i o víkendu!
Pokud však potřebujete objednávku zrušit, můžete tak učinit ve svém účtu „můj zoohit“ v závislosti na stavu objednávky.
Přejděte do sekce „moje objednávky“ v účtu „můj zoohit“. Vyhledejte objednávku, kterou chcete zrušit, klikněte na „podrobnosti o objednávce“ a zvolte „zrušit objednávku“. Vyberte důvod zrušení a klikněte na tlačítko „zrušit objednávku“. Zobrazí se automatická zpráva potvrzující zrušení objednávky. Pošleme Vám také e-mail s oznámením o zrušení objednávky.
Upozornění:
Možnost zrušit objednávku na Vašem účtu „můj zoohit“ závisí na tom, v jaké fázi objednávkového procesu se Vaše objednávka nachází a jaký způsob platby jste zvolili.
Pokud možnost „zrušit objednávku“ není k dispozici, kontaktujte náš zákaznický servis a požádejte o zrušení objednávky. Zrušení objednávky bohužel nemůžeme zaručit.
Pokud nemůžeme objednávku zrušit a je Vám odeslána, máte možnost odmítnout převzetí zásilky (zásilek). Doručovací služba nám pak zásilku (zásilky) vrátí.
Pokud již byla Vaše objednávka doručena, můžete nechtěnou položku vrátit do 14 dnů od jejího obdržení. Další podrobnosti naleznete v našich Zásadách pro vrácení zboží.