Chybová hlášení se mohou vyskytovat z různých důvodů. 

 

Pokud se Vám na našich webových stránkách zobrazuje chyba, můžete zkusit následující kroky: 

  • Znovu načtěte stránku nebo restartujte prohlížeč 
  • Odhlaste se a znovu se přihlaste do svého účtu „můj zoohit“
  • Vymažte mezipaměť a soubory cookie v prohlížeči
  • Pokud je to možné, použijte jiný prohlížeč nebo jiné zařízení

 

Pokud tyto kroky chybu nevyřeší, velmi by nám pomohlo, kdybyste nám zaslali snímek obrazovky s chybovou zprávou a veškeré podrobnosti o tom, kdy k chybě došlo, na které stránce jste se nacházeli a co jste se snažili udělat, když se zpráva zobrazila.  

 

Potřebujeme také vědět následující: 

  • Operační systém (Windows, iOS atd.) a číslo verze 
  • Který prohlížeč používáte a číslo verze 

 

Pro další informace se obraťte na náš zákaznický servis.