Chybová hlášení se mohou vyskytovat z různých důvodů.
Pokud se Vám na našich webových stránkách zobrazuje chyba, můžete zkusit následující kroky:
- Znovu načtěte stránku nebo restartujte prohlížeč
- Odhlaste se a znovu se přihlaste do svého účtu „můj zoohit“
- Vymažte mezipaměť a soubory cookie v prohlížeči
- Pokud je to možné, použijte jiný prohlížeč nebo jiné zařízení
Pokud tyto kroky chybu nevyřeší, velmi by nám pomohlo, kdybyste nám zaslali snímek obrazovky s chybovou zprávou a veškeré podrobnosti o tom, kdy k chybě došlo, na které stránce jste se nacházeli a co jste se snažili udělat, když se zpráva zobrazila.
Potřebujeme také vědět následující:
- Operační systém (Windows, iOS atd.) a číslo verze
- Který prohlížeč používáte a číslo verze
Pro další informace se obraťte na náš zákaznický servis.