Můj zoohit

Jaké jsou výhody zákaznického účtu "Můj zoohit"?

Výhod je mnoho, zde jsou některé z nich:   Sledování aktuální objednávky  Aktualizace osobních údajů, jako jsou doručovací adresa, heslo atd.  Opakované...

Jak si mohu vytvořit zákaznický účet "Můj zoohit"?

Během objednávky budete dotázáni, zda se chcete zaregistrovat. Založení zákaznického účtu „můj zoohit“ je rychlé a snadné a registrace je bezplatná a nezáva...

Jak mohu změnit nebo obnovit své heslo?

Pro změnu hesla se, prosíme, přihlašte do Vašeho účtu "můj zoohit", otevřete 'Menu "můj zoohit"'. a vyberte "Mé údaje&qu...

Jak mohu změnit svou e-mailovou adresu?

Chcete-li změnit e-mailovou adresu, prosíme, kontaktujte náš zákaznický servis, tuto změnu pro Vás rádi provedeme. Děkujeme!

Kde najdu své osobní údaje a jak je mohu změnit?

Chcete-li provést změny svých osobních údajů, přihlaste se do svého zákaznického účtu „můj zoohit“ a přejděte do sekce Správa objednávek. Najdete zde všechn...

Kde jsou mé faktury?

Přehled svých předchozích objednávek a PDF faktur najdete v sekci „Objednávky“ ve svém zákaznickém účtu „můj zoohit“.    Faktura Vám bude zaslána e-mailem...

Stěhuji se do jiné země. Mohu i nadále nakupovat na zoohit?

Online obchody skupiny zooplus najdete po celé Evropě, a to téměř ve všech evropských jazycích. Pokud se tedy stěhujete do jiné země, můžete si i v této zem...

Jak mohu vymazat svůj zákaznický účet?

Jste-li registrovaný zákazník, vyplňte a odešlete prosím následující formulář OneTrust a požádejte o vymazání účtu.     Jste-li neregistrovaný zákazník ne...