Logo
  • Objednávky 
  • Doručení
  • Produkt
  • Vrácení zboží a reklamace
  • Zákaznický účet 
  • Nakupování s námi
  • Kontaktujte nás
Domů Doručení

Problémy s doručením

Moje zásilka/výrobek je poškozený

Pokud jste obdrželi poškozenou zásilku nebo výrobek, kontaktujte náš zákaznický servis.  .     Připravte si prosím následující údaje, abychom Vám mohli co...

Ztratila se moje zásilka?

Někdy se dodávky zpozdí z důvodů, které nemůžeme ovlivnit. Pokud se domníváte, že by Vaše zásilka měla být již doručena, zkontrolujte stav doručení pomocí o...

Zásilku jsem neobdržel/a, i když je stav sledování „doručeno“

Pokud nemůžete zásilku najít a nebyli jste informováni o tom, že zásilka byla zanechána na určeném bezpečném místě nebo u souseda, kontaktujte prosím náš zá...

Část mé objednávky chybí

Pokud jste neobdrželi všechno objednané zboží, zkontrolujte prosím nejprve, zda je zásilka rozdělena do několika balíků. Tyto informace najdete v oznámení o...

Obdržel/a jsem nesprávné zboží

Pokud jste obdrželi nesprávné zboží nebo nesprávné množství objednaného zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.   Připravte si prosím následující...

Obdržel/a jsem objednávku jiného zákazníka

Pokud jste obdrželi zásilku určenou pro jiného zákazníka, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.