Doufáme, že jste spokojeni s jakýmkoli nákupem nebo službou, kterou jste od nás obdrželi. Pokud však s něčím spokojeni nejste, obraťte se na náš zákaznický servis, abychom se pokusili vše napravit. 

 

Pro odeslání stížnosti použijte náš kontaktní formulář servis a poté zkontrolujte Vaši e-mailovou schránku, zda Vám od nás přišlo potvrzení o obdržené zprávě. Pokud si přejete doplnit další informace o své stížnosti, můžete odpovědět na oznamovací e-mail.

 

V případě potřeby dalších informací Vás může kontaktovat člen našeho zákaznického servisu. Budeme Vás kontaktovat, abychom Vás informovali o výsledku Vaší stížnosti a o dalším postupu. 

 

Zde je několik často kladených otázek, které Vám mohou být užitečné:

 

Problémy s doručením

 

Moje zásilka/výrobek je poškozený

Ztratila se moje zásilka?

Zásilku jsem neobdržel/a, i když je stav sledování „doručeno“

Část mé objednávky chybí

Obdržel/a jsem nesprávné zboží nebo více položek, než jsem si objednal/a

Obdržel/a jsem objednávku jiného zákazníka

 

Problémy s produkty

 

Výrobek neodpovídá očekávání

Mému zvířeti krmivo nechutná

Výrobek přestal fungovat

Dodavatel stahuje z prodeje krmivo, které používám