Doufáme, že jste spokojeni s jakýmkoli nákupem nebo službou, kterou jste od nás obdrželi. Pokud však s něčím spokojeni nejste, obraťte se na náš zákaznický servis, abychom se pokusili vše napravit.
Pro odeslání stížnosti použijte náš kontaktní formulář servis a poté zkontrolujte Vaši e-mailovou schránku, zda Vám od nás přišlo potvrzení o obdržené zprávě. Pokud si přejete doplnit další informace o své stížnosti, můžete odpovědět na oznamovací e-mail.
V případě potřeby dalších informací Vás může kontaktovat člen našeho zákaznického servisu. Budeme Vás kontaktovat, abychom Vás informovali o výsledku Vaší stížnosti a o dalším postupu.
Zde je několik často kladených otázek, které Vám mohou být užitečné:
Problémy s doručením
Moje zásilka/výrobek je poškozený
Zásilku jsem neobdržel/a, i když je stav sledování „doručeno“
Obdržel/a jsem nesprávné zboží nebo více položek, než jsem si objednal/a
Obdržel/a jsem objednávku jiného zákazníka
Problémy s produkty